.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وداع با رئیس سابق دانشگاه پیام نور گلستان

پیکر مرحوم ابوالحسن شهواری رئیس سابق دانشگاه پیام نور گلستان بعد از ظهر امروز در گلزار شهدای شهرستان کردکوی تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس ابوالحسن شهواری رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان گلستان بامداد یکشنبه 30 مهر ماه در سن 60 سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم امروز بعد از ظهر در شهرستان کردکوی انجام گرفت.

شهواری یکی از جانبازان جنگ تحمیلی بود که از سال 1386 تا سال 1391 در استان گلستان به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور فعالیت می‎کرد و چهارشنبه هفته گذشته 26 مهر ماه با حکم حسن زیاری رئیس پیام نور کشور منتصب به سرپرستی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان شده بود و بعد از گذشت چهار روز از فعالیت خود در این دانشگاه دارفانی را وداع گفت.

سابقه مدیریتی این چهره علمی و فرهیخته، تدریس در دانشگاه‎های پیام نور شاهرود، گرگان، کردکوی و ... بوده و به عنوان عضو هیئت علمی نیز در دانشگاه فعالیت می‎کرد.

شهواری پس از اخذ مدرک دکترای تاریخ به مدت پنج سال به عنوان رئیس پیام نور گلستان خدمت کرد و پیش از این نیز به عنوان یک فرهنگی در آموزش و پرورش فعالیت داشت.

وی خدمات ارزنده‎ای را سال‌های متمادی برای جامعه علمی در استان‎های مختلف ارزانی داشت گر چه به دیار باقی شتافت اما آموزه‎های گران‌سنگش به یادگار می‎ماند تا دانشجویان این استاد اندیشمند را به ثمر و شکوفایی برسانند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.